Известие

Collapse
No announcement yet.

Трябва ли да духа през капачката за маслото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Преди при бензинов мерцедес като отвориш капачката и двигателя загасне е добър, това се получава защото двигателя почва да краде въздух от отдушниците, но това съм го виждал само при мерцедес. Всеки един автомобил губи от компресията и е нормално това да отиде в картера и от там да си търси място за излизане. Да не забравяме, че и буталата се движат и от долната им страна е като отгоре с разликата, че не компресират така. Нормално е да духа до някакви граници за различни двигатели, този двигател който не духа има голямо засмукване от отдушниците и затова няма какво да излиза през капачката когато е отворена. Това не е критерии, че един двигател е здрав.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
      Каквато и кола да съм имал и виждал всички духат, та и ние покрай тях
      Не говоря за няк'во супер силно духане , но....
      Имах една Делта 1.9TD , яко духаше , а двигателя беше бетон...

      В интерес на истината , не съм срещал кола, която да смуче
      Мерцедес 124 2.3 бензин. Смуче си
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Един приятел от село има същата алфа като моята /156 1.8/ и неговата смуче, даже днес това сме зяпали, моята леко подухва при него обратното, иначе на вървене колата си върви, масло не бута, че на всичкото отгоре мотора му малко по тих от моя.

        Сърцата са по-капризни от умовете.

        Comment


        • #19
          Отворите за картерните газове и капачката на маслото да на една "магистрала", така че е нормално да си духа.......е не трябва да ти обръща перчема обратно все пак.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #20
            Не разчитай кой знае колко на тези методи с духането,закачи я на една диагностика да си спокоен горе-долу и се мятай.Всичко е късмет на какво ще случиш

            Comment


            • #21
              колега при топъл работещ двигател издвади пръчката на маслото,от там ако духа при изфорсиране не е добре.Ако подухва леко ще покара още,ако духа силно или евентуално хвърля масло бегай от там.От капачката какви ги върши няма значение
              stilo sw 1,9 JTD 03g
              alfa 147 1,9JTD 01g
              alfa 156 1,9JTD 01g
              barchetta 1,8 98g
              alfa 145 1,6 97g

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от A40 Покажи съобщение
                колега при топъл работещ двигател издвади пръчката на маслото,от там ако духа при изфорсиране не е добре.Ако подухва леко ще покара още,ако духа силно или евентуално хвърля масло бегай от там.От капачката какви ги върши няма значение
                Ти твоята щека вдигал ли си я така?
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от @lex Покажи съобщение
                  Колеги, търся си кола в момента и обикалям нагоре-надолу по автокъщи та затуй питам, не да спамя. Чух мнения в полза и на двете състояния. Онзи ден гледах една която духаше, а твърдяха че така трябва да бъде. Това ще ми е евентуално първата алфа, така че - моля не ме разколебавайте
                  Заведи я на диагностика и питай, каквото те вълнува майстора на място
                  Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                  Нагоре по стълбата, която води надолу
                  sigpic

                  Comment

                  Working...
                  X